18 Οκτ 2012

Παρουσίαση της Αρκαδικής ομάδας καλαθοσφαίρισης ‘Σύλλογος Δρομέων Υγείας Τρίπολης'

Παρουσίαση της Αρκαδικής ομάδας καλαθοσφαίρισης ‘Σύλλογος Δρομέων Υγείας Τρίπολης’

Η εισηγησή μου από την εκδήλωση για την παρούσιαση της ομάδας:

»Εγώ έχω μια αρχή, λέω πάντοτε δεν μπορούμε εμείς τουλάχιστον που ασχολούμαστε με τα τοπικά εδώ πέρα, με τα πολιτικά, όταν μιλάει ο αρχηγός, δεν μπορούμε να τον επικαλύπτουμε αλλά παίρνουμε την παροιμία «πας αρχή παυσάτω». Από εκεί και μετά η σειρά σε ένα ερασιτεχνικό σωματείο τα οποία σήμερα πονούν σε όλους τους τομείς, ανά την Ελλάδα είναι πρώτα οι παίκτες, μετά ο προπονητής και μετά είναι η διοίκηση. Γιατί αν δεν υπήρχατε εσείς (οι παίκτες δηλαδή), δεν θα υπήρχαμε και εμείς (η διοίκηση).
Εμένα μου έκανε την τιμή ο Γιώργος ο Μαρκόπουλος και ο Σωτήρης και ένα βράδυ με επισκέφθηκαν στο γραφείο μου για να μου κατέθεσουν την καρδιά τους, το όραμα τους για αυτή την ομάδα, το οποίο ήταν κάτι το διαφορετικό από αυτό που ξέραμε όλοι. Και εγώ ως παίκτης και χορηγός την περασμένη χρονιά, δεν σας κρύβω ότι με ενθουσίασε η τόλμη αυτή. Μαζί λοιπόν με τους κοινούς όρους, ξεκινήσαμε αυτή την προσπάθεια.
Εσείς είσαστε η βιτρίνα και ο κυρίαρχος αθλητικός τομέας των Δρομέων, γιατί να μην ξεχνάμε όλα τα παιδιά που έρχονται και σήμερα βοηθούν στο να συντελεστεί και να αθληθούν σε όλες τις κατηγορίες. Αυτή η προσπάθεια που κάνουμε εμείς τώρα μαζί με εσάς, είναι όχι μόνο προσφορά στο ερασιτεχνικό μπάσκετ.
Θα μπορούσαμε σήμερα να μην συζητάμε εδώ αν δεν είχαμε και αναφέρω τον Ανδρέα, ο οποίος τυχαίνει να είναι παρών, γιατί να ξέρετε έχουν κληθεί και άλλοι χορηγοί οι οποίοι για επαγγελματικούς λόγους, άλλοι δεν μπόρεσαν να έρθουν. Η προσπάθεια αυτών των ανθρώπων για να μπορέσουμε εμείς να τους παρέχουμε, ότι είναι απαραίτητο αρχικώς και ότι χρειαστεί στο μέλλον και πάντοτε ελπίζουμε και προσευχόμαστε να μην υπάρχουν τραυματισμοί, είναι πάρα πολύ μεγάλη. Και όταν εμείς βλέπουμε που είμαστε στην διοίκηση, τον προπονητή σας που κάνει μαζί με εσάς μια σωστή δουλειά και να βάζουμε ένα στόχο που θέλω να πιστεύω ότι θα τον καταφέρουμε μέχρι το τέλος, εμάς μας δίνει δύναμη να προσπαθήσουμε να βρούμε ότι χρειαστεί σε όλους τους τομείς για να μπορέσουμε να είμαστε αντάξιοι στο πρωτάθλημα το Α’ τοπικό και να διεκδικήσουμε ακόμα και τον τίτλο.
Εγώ θέλω να σας ευχηθώ να είσαστε καλά, να έχετε υγεία, να μην έχετε τραυματισμούς, να ακούτε τον προπονητή σας, τον οποίον να γνωρίζετε του έχουμε δώσει ένα χαρτί που είναι λευκό. Να κάνει αυτό που αυτός νομίζει γιατί του έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη σε αυτό που κάνει και νομίζω ότι το έχει καταλάβει και αυτός και επειδή είναι ένα εξαιρετικό παιδί με πολύ καλό χαρακτήρα, πιστεύω ότι αυτή η μαγιά μπορεί να δέσει να καταφέρουμε το καλύτερο.
Καλή επιτυχία να έχουμε στους αγώνες και να εκφράζετε το παράπονο σας, το πρόβλημα σας, που αφορά πάντοτε στα πλαίσια της αθλητικής ομάδας που έχουμε δημιουργήσει και γιατί όχι να μην γίνουμε ομάδα και σε άλλα πλαίσια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου